Οι πρώτες κριτικές για το Joker: Folie à Deux Are All Over The Place
- Details
- Category: Movies - Ταινίες
- Created: 14 September 2024
- Hits: 313
Joker: Folie à Deux έκανε το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, μια που η πρεμιέρα του στο φεστιβάλ έχει πολύ νόημα για την συνέχεια της Warner Bros.
Οι πρώτες κριτικές για τη συνέχεια της ταινίας του 2019 από τον Φίλιπς δεν δίνουν την ίδια εικόνα ανησυχίας για τα βίαια μηνύματα της ταινίας αυτή τη φορά, αλλά αντ' αυτού προτείνουν μια συνέχεια που προσπαθεί να βασιστεί σε αυτό που έκανε το πρωτότυπο τόσο συναρπαστικό στην πρώτη ταινία.
«Για άλλη μια φορά, ο Φίλιπς έκανε μια ταινία που ο και "ίδιος" ο Τζόκερ πιθανότατα θα ενέκρινε. Αυτή τη φορά, ωστόσο, είμαι πολύ λιγότερο πεπεισμένος ότι και άλλοι άνθρωποι θα μοιράζονται τον ίδιο ενθουσιασμό για αυτό», αναφέρει η καυστική κριτική του David Erlich στο Indiewire . «Σε κανένα σημείο η έννοια της άρνησης της ευχαρίστησης του Φίλιπς δεν γίνεται αρκετά περίπλοκη ή ικανοποιητική ώστε να δικαιολογεί την αγωνία του να την ξεπερνάς».
Αυτή η ιδέα του Folie à Deux ως απάντηση στην ερμηνεία του Άρθουρ Φλεκ από τον Φοίνιξ και την ιδιότητά του ως καλτ ήρωα μέχρι το τέλος της πρώτης ταινίας γίνεται αισθητή τόσο στις θετικές όσο και στις αρνητικές αξιολογήσεις της συνέχειας. «Στο Joker: Folie à Deux , ο Φίλιπς δεν ρισκάρει.
Έχει αφιερώσει τη συνέχειά του στο μήνυμα ότι ο Fleck είναι ένας τρελός, εγωκεντρικός που απογοητεύει τους πάντες γύρω του. Δεν είναι κανένας», καταλήγει ο Nicholas Barber του BBC . «Ανάλογα με το πώς το βλέπεις, αυτή η άσκηση απομυθοποίησης είναι είτε τολμηρή είτε είναι εκνευριστικά αυτάρεσκη, αλλά σίγουρα δεν είναι πολύ διασκεδαστική.
Ένας τομέας όπου οι κριτικοί είναι ομόφωνοι, ωστόσο, ανεξάρτητα από τη συνολική τους αίσθηση για την ταινία, είναι ότι η Harleen "Lee" Quinzel της Lady Gaga είναι το απόλυτο highlight της ταινίας.
«Η Lady Gaga φέρνει μια πονηρή και χειραγωγική κακία στον ρόλο της: η Harley είναι μυστικοπαθής, έξυπνη και ειλικρινά ενοχλημένη με τρόπο που ίσως δεν είναι ο Arthur/Joker. Θα είναι η Lady Macbeth της DC supervillainy»;, αναρωτιέται η κριτική τριών αστέρων του Peter Bradshaw για την Guardian .
«Η Gaga έξυπνα είναι χαμηλών τόνων, ώστε να μην θυμίζει και συνδέουμε την Harley Quinn με τη Margot Robbie, αλλά έχει το δικό της πρόσωπο», λέει η θετική κριτική του Pete Hammond για το Deadline.
«Η Gaga είναι μια συναρπαστική ζωντανή παρουσία, που χωρίζει τη διαφορά μεταξύ συγγένειας και εμμονής, ενώ δίνει στον Άρθουρ μια ευχάριστη δόση χαράς και ελπίδας που τον κάνει να τραγουδά το «When You're Smiling» καθοδόν προς το δικαστήριο», προσθέτει ο Ρούνεϊ. «Τα μουσικά τους νούμερα, τόσο τα ντουέτα όσο και τα σόλο, έχουν μια ζωντάνια που χρειάζεται απεγνωσμένα ακόμη και η πιο σκληρή ταινία».
«Θεωρητικά, μπορεί να ακούγεται σαν μια απολαυστικά χαοτική ιδέα να τρολάρεις το κοινό παρουσιάζοντας τη Lady Gaga ως σύντροφο του Τζόκερ στην τρέλα, για να την βάλεις στο περιθώριο για το μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας υπέρ ατελείωτων σκηνών και δοκιμών που κυριολεκτικά επαναλαμβάνουν τα γεγονότα από την προηγούμενη ταινία», εξηγεί ο Έρλιχ.
«Η αποκάλυψη της ταινίας είναι η Gaga ως Lee: σε τεχνικό επίπεδο, είναι τόσο εντυπωσιακό να βλέπεις πώς η ηθοποιός και η μουσικός διαμορφώνει το ταλέντο και τις ικανότητές της», αναφέρει η κριτική του Bill Bria στο /Film . «Για να ταιριάζει καλύτερα στην αισθητική της ταινίας (και να ταιριάζει με τη μέθοδο του Phoenix να ερμηνεύει τα τραγούδια του με χαρακτήρα), η Gaga αφήνει τη Lee να έχει ένα αναπνευστικό, έντονο στυλ στο τραγούδι της, ανοίγοντας το "γκάζι" μόνο σε μερικά από τα φανταστικά μουσικά νούμερα. Είναι μια παράσταση που θυμίζει την Audrey της Ellen Greene στο Little Shop of Horrors , καταδεικνύοντας την τεράστια γκάμα της Gaga».
Αναμφίβολα θα ακούσουμε περισσότερα και από τις δύο πλευρές του φάσματος για το Folie à Deux καθώς πλησιάζουμε στην ημερομηνία κυκλοφορίας του ακριβώς σε ένα μήνα από τώρα, στις 4 Οκτωβρίου . Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα εξελιχθούν οι αντιδράσεις του ευρύτερου κοινού στην ταινία και αν θέλουμε να επαναλάβουμε το χάσμα που ώθησε την πρώτη ταινία σε Όσκαρ και επιτυχία στις πωλήσεις.